Svar på vanliga frågor

Hur blir jag kund hos er?

Genom att fylla i dina uppgifter på sidan Bli kund, kan du enkelt skapa ett konto hos oss. Vi hanterar ditt ärende och återkommer med inloggningsuppgifter inom 2 timmar under våra öppettider. Som kund kan du se dina tidigare köp, skapa inköpslistor, ta del av erbjudanden och får en personlig säljkontakt. Vid frågor kontakta oss på 08-506 975 00 eller [email protected] så hjälper vi dig.

 

Vad har ni för leveranstider?

Om din order är inne före klockan 10.00 får du generellt din order samma dag, förutsatt att du finns i Stockholmsområdet och att det är lagervaror du har beställt. Är det beställningsvaror får du svar på leveranstiden vid din beställning. Övriga orter får besked vid beställning, men vanligen dagen därpå när du beställer före klockan 12.00.
Kan jag få se och känna på produkterna innan jag beställer?

Absolut! Boka tid med din säljare så får du hjälp direkt. Om du inte har en egen kontakt, vänligen ring 08-506 975 00 eller mejla till [email protected]. Du är också hjärtligt välkommen att besöka vårt showroom i Frihamnen i Stockholm.
Kan privatpersoner handla av er?

Nej, i dagsläget säljer vi inte till privatpersoner.

Kan man returnera varor?

Fyll i vårt returunderlag så återkommer vi med en fraktsedel. För godkänd retur krävs det att varorna är oanvända och i obrutna originalförpackningar. 
Returen måste skickas tillbaka inom 14 dagar från mottagen leverans, en returkostnad tillkommer för frakt. 
Beställningsvaror har en begränsad returrätt, vid retur krediteras 50% av priset då Spis & Servis inte lagerhåller detta sortiment.

Jag saknar något i ert sortiment - kan ni ta hem det?

Klart vi kan! Ring eller mejla oss så löser vi det.
Faq